Vreau mai multi bani

Se pot câştiga bani din completarea online a sondajelor de opinie?

Din completarea sondajelor de opinie se poate câştiga… experienţă. Nu contest faptul că unele dintre ele te pot ţine cu sufletul la gură… altele sunt – în schimb – adevărate pietre de încercare, menite să-ţi verifice răbdarea şi tăria de caracter.

Oricum, cred că îţi dai seama că din completarea sondajelor ies bani adevăraţi.

 

Pentru că nu este posibil ca o companie care se respectă să nu fie preocupată de impactul aspectului şi ambalajului produselor sale asupra potenţialului client.

Te gândeşti că există o televiziune care să nu fie preocupată de audienţă?! Normal că, pentru a avea o grilă de programe pe gustul telespectatorilor, plăteşte un sondaj de opinie.

Crezi că există un partid politic care nu doreşte să  câştige alegerile? Pentru a afla care candidat sau ce promisiune electorală îi va aduce cele mai multe voturi, comandă un asemenea sondaj.

Cea mai bună campanie publicitară, cel mai interesant ambalaj, cel mai atractiv mod de a lansa un nou produs, pot fi preocupări ale unei companii sau instituţii, care să o determine să plătească un sondaj de opinie. Dar numai o mică parte din aceşti bani ajung la respondenţi!

Credeţi că recensământul nu a costat bani?! Aţi primit vreun leu că aţi răspuns?!

Concluzia este că, dacă alegi să completezi sondaje plătite, trebuie să o faci mai ales pentru că „opinia ta contează!”… nu pentru bani!

 

Câteva exemple

În martie 2012, m-am înscris pe un sit cu acest obiect de activitate. În iulie 2013, am căpătat dreptul de a solicita prima plată: 10 euro! Dacă zici că e puţin… nu ştiu… am primit mai multe invitaţii la sondaje, dar nu am răspuns decât la 12 dintre ele! (Pe celelalte le-am amânat, din lipsă de timp, pentru a doua zi… şi apoi am uitat pur şi simplu de ele… Cu alte cuvinte nu am fost un angajat conştiincios!) Din cele 12, am completat doar 8, la celelalte 4 nu mi s-a potrivit profilul…

Pe alt sit, se plăteşte mult mai bine, dar vin foarte puţine sondaje, probabil că cer o sumă mai mare şi – din acest motiv – au mai puţini clienţi. Din acest motiv, nu am atins încă pragul minim pentru a primi tichetul cadou de 100 de euro!

De puţin timp, m-am înscris pe acest sit. Aici primeşti de îndată 1,5 dolari, numai pentru că ţi-ai completat profilul, poţi să-i şi transferi în cont… numai că, nu ştiu de ce, presimt că nu au pătruns încă pe piaţa din România şi că abia acum îşi construiesc o bază de date în acest scop.

 

În concluzie, dacă doreşti ca opinia ta să conteze, poţi deveni colega mea sau colegul de suferinţă în completarea sondajelor. Cu atât mai mult cu cât – în curând – companiile multinaţionale vor înţelege că produsele vândute la noi nu pot fi identice cu cele vândute în alte ţări, pentru că gusturile, glumele, gândirea românilor diferă de cea a americanilor, grecilor, japonezilor s.a.m.d. Aşa că vor plăti pentru asemenea sondaje la noi, ceea ce va însemna din ce în ce mai mulţi bani obţinuţi din completarea sondajelor.

 

Tot ce trebuie să faci este să-mi laşi adresa ta de mail într-un mesaj privat pe pagina de facebook.

Vocational Central